Technická podpora

Technická podpora

Zákaznická podpora SW KROS

Uživatelům platné licence SW KROS 4 a dat CS ÚRS je poskytován Balík služeb zákaznické podpory – BSZP, který zahrnuje:

  • automatickou aktualizaci nových verzí programu a dat
  • využívání zákaznické i technické podpory (helpdesk) 
  • metodickou podporu k Cenové soustavě ÚRS

Aktualizace Databáze CS ÚRS v SW KROS

Databáze ÚRS je vydávána dvakrát ročně - na začátku roku (leden) a v pololetí (červenec). 

Potřebuji poradit

Podle charakteru dotazu zvolte jednu z následujících možností.

1. HOT line E-mail – pro rychlé dotazy k ovládání SW apod.

Mailové dotazy většinou řešíme ihned, v případě velkého vytížení bude odpověď zaslána maximálně do dvou pracovních dnů. Na tento email můžete posílat i své poznatky, náměty a připomínky, které se týkají programů KROS.

2. HOT line telefon – pro složitější dotazy ohledně SW KROS

  • tel.: 378 121 378

Pracovní doba (Po-Pa, 8:00 - 16:00). Před zavoláním si připravte své IČO firmy nebo licenční číslo a sdělte ho pracovníkovi uživatelské podpory. Upozorňujeme, že podpora je určena pro zákazníky s platnou licencí.

Při složitějších servisních požadavcích využíváme službu vzdáleného připojení na Vaše PC. Po spuštění klientské aplikace přímo z našeho programu KROS 4 v hlavním menu Zákaznická podpora – vzdálené připojení se Vám na monitoru zobrazí nové okno, kde bude vygenerované ID číslo. Sdělením ID čísla souhlasíte se vzdálenou pomocí. Ta probíhá formou prezentace, rozhovoru, případně chatu. Konzultant technické podpory se připojí na Váš počítač a provede úkony potřebné k identifikování a odstranění Vašeho problému. Můžete sledovat každý krok na svém monitoru po celou dobu práce konzultanta. Po vyřešení problému se konzultant odpojí a režim vzdáleného připojení se ukončí.

V případě dotazu k Cenové soustavě ÚRS (metodika, dotazy k databázím) můžete využít také kontakty:  
tel.: 702 151 123, e-mail: cen.info@urs.cz

3. Nápověda programu KROS

Nápověda programu KROS se otevře stisknutím klávesy „F1“. Požadované informace dohledáte pomocí celkového obsahu nebo využitím rejstříku slov – vyhledávání dle klíčového slova. Pokud se Vám nedaří daný problém či informace dohledat, neváhejte využít náš helpdesk.


Zkušenosti uživatelů s podporou

Individuální servisní služby

Společnost ÚRS CZ a její autorizovaní partneři poskytují uživatelům na požádání servisní služby, které zahrnují především:

  • instalace síťových verzí SW
  • konverze výstupů - export/import dat
  • a další služby dle vzájemné dohody

Potřebujete více informací, chcete konzultovat Vaše požadavky, vypracovat nabídku? Kontaktujte naše obchodní zástupce.

Chcete se naučit pracovat se SW KROS?

Pro získání nebo osvojení Vašich dovedností můžete využít následující služby poskytované přímo společností ÚRS CZ:

  • semináře KROS - bezplatné předvedení programu před zakoupením
  • placené kurzy ÚRS - podrobný popis a možnost on-line přihlášení naleznete v sekci Kurzy a školení
  • individuální konzultace a školení - placené školení a konzultace na míru sestavené dle přání a potřeb zákazníka, mohou se konat jak v prostorách ÚRS nebo přímo u zákazníka. Pro cenovou nabídku kontaktujte naše obchodní zástupce.